مدیرعامل شرکت مخابرات ایران معتقد است، محورتمام برنامه ها، اقدامات وفعالیت های شرکت مخابرات ایران بعداز اجرای ره نگاشت تحول، مشتری است
وایمکس نیوز- تشکیل معاونت امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و انتشار احکام جدید از سوی دکتر سراییان، خبراز تحولی عظیم در ساختار شرکت مخابرات ایران دارد. تحولی که در راستای اجرای موفقیت آمیز ره نگاشت تحول در 5 سال آینده صورت گرفته و بیانگر اهمیت چشم انداز ترسیم شده شرکت مخابرات ایران می باشد. چشم اندازی که می گوید مخابرات در افق 1400 ، باید به یک شرکت تمام دیجیتال در کلاس جهانی تبدیل شود
به این ترتیب انتظار می رود انتصابات جدید، این چشم انداز را برای مخابرات محقق کند.
احکام صادره از سوی دکتر سراییان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به شرح زیر بوده است .
- داود زارعیان که تاکنون معاونت ارتباطات شرکت مخابرات ایران را برعهده داشت به عنوان سرپرست معاونت امور مشتریان
- سمیعالله صادقی به عنوان معاون تجاری مخابرات ایران
- علی کارگزار به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، تنظیم مقررات و امور مجلس مخابرات
- محمد نبیزاده به عنوان سرپرست معاونت راهبرد و توسعه کسب وکار
- سید غلامرضا عربهاشمی، مدیر منطقه سمنان به سمت سرپرست منطقه تهران
- حمید همتزاده به سمت سرپرست منطقه البرز
- محمد رضا بیدخام که تاکنون مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران بود به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران
- رضا خلیلی با حفظ سمت به عنوان مجری توسعه شبکه شرکت مخابرات ایران
- سیدعلی ملکجعفریان به عنوان مجری توسعه فناوری شرکت مخابرات ایران
- علیرضا صیدی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات
- سید احمد علمایی با حفظ سمت به عنوان مشاور مدیرعامل و مجری توسعه شرکتهای نوپا